Låååååång promenad

Idag har jag varit riktigt hurtig. Jag gick upp tidigt, åt en ordentlig frukost, drack mitt morgonkaffe och sen klädde jag på sonen varmt... och sen bar det av på promenad.
Först gick vi och hälsade på min mor på jobbet, hade lite småsaker att kolla med henne, men där var vi inte många minuter. Vi trallade vidare och Theo var riktigt snäll, har världens mysigaste och goaste lilla kille (inte alls partisk). Vi gick vidare till det lilla närlivset som ligger vid brunoliljeforsgatan i gränby, för jag behövde lite grejer till min fina vattenpipa, väldigt trevlig avkoppling sådär på kvällen när man är lite trött och seg. Kanske inte alla som tycker att man ska hålla på och röka vattenpipa, men jag tycker att det är trevligt i alla fall.
Efter en stund så var det dags o röra sig mot årstahållet igen, för vi skulle på föräldragrupp på BVC.
Mycket trevligt med föräldragrupp, man träffar andra mammor och får se en massa söta barn i samma ålder som Theo. Idag var det information om trafiksäkerhet, men det var inte jättelätt att hänga med, för vi var 10 mammor och alla hade ju självklart en liten med sig. Men man lärde sig lite nya grejer och det var mycket information...

Mycket bra dag, jag kommer att sova väldigt gott inatt, fått mycket frisk luft.
Nu ligger jag i soffan och ser på rally och röker vatttenpipa. Mycket trevligt. 
It´s been a good day!!



Kommentarer
Postat av: Lina

oj vad duktig du är som går så långt!!

2007-10-07 @ 21:56:01
URL: http://linaseto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0