Uppdatera

Jag kanske ska uppdatera lite om vad som här hänt den senaste veckan.
Jag skrev ju tidigare att jag hade svårt för att äta och att jag skulle till läkarn. Jag var där torsdagen den 31 juli, hon kom fram till att jag jag har gått ner för mycket i vikt för att vara så långt gången i graviditeten. Så jag blev sjukskriven från den 1 aug - 17 aug, det säger jag ju inte nej till. Var så jobbigt när jag inte fick i mig någon mat. Men nu börjar det gå bättre och bättre.

Den 4 augusti som började jag med inskolning för Theo hos nya dagmamman. Hon heter Yvonne Sjödahl och bor här på Stålgatan, hon jobbar för Nanny by Day.
Det har gått jättebra och Theo verkar stortrivas. Så nästa vecka så ska jag nog kunna lämna honom helt på torsdag och fredag.

Idag fredag den 8 aug så är jag hemma med honom. Han har lite tänder på väg så han har hög feber o lite ont i munnen. Nu har jag precis fått honom o sova. Var väldigt jobbigt för honom nu på morgonen. Så jag hoppas att han mår bättre efter sin tupplur!

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: melissa asplund

HejDu! Vilken fin Blogg du har, och skönt att höra att deet går lite bättre nu...

Är som bäst i Finland på ett litet sommar besök. Måste juh försöka hålla kontakten med dem här uppe. Sitter som bäst på Biblioteket och måste pluggga upp mej lite inför hösten....så de e en bra sysselsättning i regnvädret!

Men vi får ta en kopp kaffe när jag återvänt hem!

Kram!

2008-08-13 @ 11:24:37
URL: http://mounting-eagle.blogspot.com/
Postat av: Marie

Det kan vi göra...

2008-08-14 @ 11:33:23
Postat av: Lina

Det måste vi absolut göra. Förlåt har varit lite dålig på det. Har "aktat" mig för grannen om du förstår vad jag menar ;) Förhoppningsvis ska dom flytta snart. Tanten sa det iaf.. Men jag vet inte när :/ Hur mår du annars? Kram

2008-08-16 @ 19:32:09
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0