Mat tant



Igår flyttade min kära syster Malin. Och eftersom att jag så lämpligt inte får bära tungt så blev jag utnämnd till dagens mat tant. Men vad gör man för mat till 10 pers lite snabbt?
Jo det blev helstekt lax, ris och citronpeppar sås! Det hade jag mycket av och det gick relativt snabbt!!
Till efterrätt blev det kladd kaka med jordgubbar o kaffe!

Det var en mycket lyckad dag, men oj vad jag var trött när alla hade åkt hem. Jag fick världens huvudvärk, värk i magen och jag var så trött. Så jag slocknade i fåtöljen!
Nu är allt klart med hennes flytt i alla fall!

Då kan jag med glatt hjärta berätta att vi oxå ska flytta! Vi har fått en trea på samma gata vi bor på nu, men det är i radhusen lite längre bort. På andra våningen för visso men det funkar nog det med. Vi ska stå kvar i kön för o få en på bottenvåningen! Vi flyttar den första oktober. Så imorgon ska vi promenera bort och titta på lägenheten!
I can´t wait....

Så det är mycket roligt som kommer framöver...
Först kommer den nya bilen
Sen flyttar vi till trean...och sen kommer bäbis nr 2.

Kan inte bli så mycket bättre så vi är väldigt lyckliga!

Nu ska jag njuta av en bit kladdkaka!
Have a nice evening!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul! bara massa skoj att se framemot =)

2008-07-08 @ 22:45:44
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Lina

Måste tillägga att du är duktig som lagar mat till 10 pers ;-D

2008-07-08 @ 22:46:20
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mycket Lina =)

2008-07-10 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0