Mysig dag

Idag har vi haft det riktigt mysigt!
Dagen började med att syster Malin kom upp och åt frukost med mig och Theo. Sen var jag tyvärr tvungen och stressa iväg för att leverera en produkt till en vän. Sen stressa hem igen och få i mig lite lunch.
Å så iväg igen, då bar det av in till stan för att fika med Anna Eskilsson och Diana Alsbo. Verkligen jättemysigt. Vi var hemma hos Diana som bor mitt i stan. Otroligt fin lägenhet de bor i hon o hennes fina lilla familj. 
Det blev mycket mysigt mamma/tjejsnack! Efter en stund kom Dianas trevliga granne, som oxå har en liten tjej på 8 månader. Trevligt, trevligt! 

Vid 16 tiden promenerade jag och Anna tillbaka in till stan, där vi gick skilda vägar. Jag bar mig av hemåt igen, på bussen ringer min rara syster Tanya! 15 minuter senare sitter vi båda två hemma hos mig o myser, jag färgade även hennes hår, jättefint...tokrött!!

O nu sitter jag här med min mysiga lilla familj o kollar på en film på Hallmark. Snart dags o sova kanske om jag ska orka med allt som ska göras imorgon!! Busy day!

Mysig dag!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

ojoj, låter som du har mycket att göra!! Vi får ses på fika någon dag.. Efter påsk kanske?

2008-03-18 @ 23:07:59
URL: http://linaseto.blogg.se
Postat av: Lina

Nu var det längesen... uppdatering kanske ;-)

2008-04-06 @ 18:44:25
URL: http://linaseto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0