Stackars liten

Min lilla son har 40 graders feber. 
Han var väldigt gnällig natten mot måndag, men han mådde bra när jag lämnade honom hos dagmamman. När jag hämtade honom vid 12 så var han jättehängig, han ville bara upp i famnen o han la ner huvudet på en gång. När vi kom upp i lägenheten la jag honom i sägen och han somnade på två röda. 
När han vaknade var han fortfarande jättevarm. Så jag har suttit med honom i famnen från ca 13.30-17 när Daniel kom hem.
Nyss så tog jag tempen på honom. Han hade 40,3....stackar lilla liten! Hoppas att han får sova ordentligt till natten!

Nu sitter han med pappa Daniel o myser!

Får hoppas att febern går ner snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0