Sju saker om mig...

Jag har blivit utmanad av Lina Seto

Regler: 
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



 

Här kommer sju saker ni (kanske) inte visste om mig:



1. Favvofilmen är Braveheart


2. Är väldigt svag för läder stövlar, har ett helt gäng!

3. Är väldigt svag för choklad, i alla former

4. Är enbart finsk medborgare (stolt sådan)

5. Jag har både spelat och coachat basket

6. Älskar Harley Davidsson motorcyklar, gärna softtail!

7. Har lite av en spindel fobi

 

 

 

Jag utmanar: Tanya, Lina, JennyMelanie, Kaate, Shirin och Ruth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0