25 och sjukskriven...

Igår blev man 25 bast dårå...

Måste säga att dagen började bra. Satt o jobbade o så ringde mobilen, det var en barnmorska från Årsta som hade fått en avbokning till läkaren. Så hon erbjöd den till mig klockan 11.30. Jag sa till henne att jag skulle komma! 
Efter alla prover o undersökningar så blev jag sjukskriven fram tills den 9 nov. En MYCKET välbehövlig sjukskrivning...

Så då var det bara o åka tillbaka till jobbet o avsluta allt o stänga ner...o sen gå hem!!

På eftermiddagen tog jag det väldigt lungt, lillasyster Viktoria kom hit o åt lite kebabmat, satt bara o slappa....
Sen när min älskade make kom hem hade han köpt helt fantastiskt fina blommor till mig...I LOVE YOU!!



De levererades av min underbare son Theo =)

Senare på kvällen så plingade det på dörren, det var ett blombud...TILL MIG! Så fantastiskt!
Det var från svärmor Nina, Micke, Joel och Linnea! En jättefin höstbukett!

Det riktiga "kalaset" som jag hade tänkt att jag skulle ha, för en gång skull, får jag ställa in, trodde att vi skulle ha flyttat till nya lägenheten, men nu bor vi fortfarande i flyttkartonger, så då är det inte så kul o bjuda hem folk.
Ska ha ett litet fikamys med familjen imorgon onsdag, hemma hos mina föräldrar istället!

Nu ska jag fixa lite kaffe o annat till min käre make som strax är hemma!

Trevlig kväll....



Kommentarer
Postat av: tanya

grattis igen favoriten <3

2008-10-14 @ 23:24:24
URL: http://taii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0