Filmhelg

Nu var det länge sen jag skrev något här! Har vart mycket som hänt...Vi flyttar snart Så vi har grejat lite med det, eller jag har väl inte grejat sådär jättemycket =) Har haft en hel del problem med foglossningar och nu sista 2 veckorna så har jag haft LÄSKIGT mycket sammandragningar/ förvärkar, o jag är bara i v28! Så nu blir det till att ta det lungt!
Så i helgen så har jag bla gjort mina "måsten", var på stan med en kompis i lördags o shoppade till Theo, spenderade 1500 kr på den lille killen, men de behövdes =) Men efter 2 timmar på stan var det inte nådigt vad jag var öm  o hade ont överallt! 
Så idag har vi haft det riktigt bra. Vi låg kvar i sängen till 12 ungefär, sen så åt vi frukost och hade familjemys till 2 filmer...What happens i Vegas kan jag starkt rekommendera, riktigt kul film...



Nu under eftermiddagen har vi bara slappat, enda ansträngningen jag har gjort va o handla lite på kvantum, men de tog bara 30 min....Så vi kan summera dagen med att det har vart TOKSLAPPT!

Imorgon är det jobb igen så nu ska jag sova! (Jag blir 25 år ung imorgon oxå...intresseklubben antecknar) =)
Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0