Lasagne middag för 13

Idag har Daniel jobbat stenhårt, stackarn. Vi låg i sängen imorse o plötsligt ringer telefonen. Det var Irmgerd som bor i lägenheten vi ska flytta till... hon undrar om vi har fått informationen att vi kan flytta förrådet denna helg!? O det hade vi ju inte, så dagens planer ändrades totalt!

Det blev till o hoppa upp ur sängen, käka frukost o sen börja greja! Eftersom att jag inte kan bära något som väger mer än en mjölkliter så kom min kära pappa till undsättning.... Love you dad!

Efter många timmars slit, var Daniel helt körd, helt slut. Mycket stolt över honom. Nu är förrådet tomt, mer eller mindre...

Min kära mor hade även planerat in en familje middag för hela familjen med "respektive"...allt som allt blev det 13 personer! Mycket trevligt, hon bjöd på lasagne med sallad och coleslaw och äppelpaj till dessert! Helt fantastiskt!!

Mycket trevlig kväll.... måste göras om!
Nu ska jag hoppa in i duschen....

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Lina

ojoj, så då är förrådet klart. Vad skönt för er! haha.. 13 pers, det är många... dom bor rätt stort va ?!?

2008-10-28 @ 14:53:02
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Marie

Nej inte så jättestort.... lite lagom sådär =)

2008-10-29 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0