Nickis och vattkoppor

                                                                                    foto: Lina



I tisdags var vi med Lina, Julia och Agnes på nickis äventyrslek!
Riktigt trevligt o vara där, barnen kan springa o leka o ha skoj medans man själv kan sitta o fika. Det måste vi göra om!!

Theo var helt såld på bilen de hade där, han satt där typ 45 min, 1h! Han är som sin far....bilar,  bilar, bilar =)

Senare på kvällen så fick Theo väldigt hög feber... jag upptäckte senare att han var alldeles prickig! VATTKOPPOR!
Morgonen efter när jag tittade på honom så var han verkligen prickig ÖVERALLT...stackars liten! Men de är ju bra att han får de innan lillebror/lillasyster kommer till världen! 

Jag ringde o förvarnade Lina om detta, men hennes barn har fortfarande inga tecken på vattkoppor, så de kommer hit idag o fikar...med lite "tur" får de oxå vattkoppor. Lina ska ju oxå ha bäbis snart...

Så man kan väl sammanfatta det hela med o säga att, jag har väldigt mycket o stå i nu!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0