Gårdagens event!

Måste lägga in en bild från gårdagens event (har vart lite dålig på o uppdatera!)
Då var vi med ett gäng mammor på 4H gården i Gränby, först blev det fika i solen/blåsten. Sen lalla vvi runt och tittade på alla djuren....jag fick även erfara att man faktiskt kan amma på en offentlig toalett =) Mindre trevligt men, måste man så måste man =)

På bilden Shirin, Levi och Jack Bryne. Diana, Chanel och junior (i magen) Alsbo. Anna och Emy Eskilsson och Theo o Jonathan Jonsson och lilla jag bakom kameran.

Mycket trevligt dag tjejer! Det måste vi göra om när det är lite varmare =)
Nu måste jag sova, mycket o göra imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Detsamma önskar jag er!!! Kör försiktigt! Kram

2009-04-09 @ 08:13:56
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0