Lite bilder

Mina vackra pojkar, Daniel och Jonte

               



Nu har det vart ett bra tag sen jag bloggade. Vi var iväg till Daniels pappa över påsk o då blev det inge bloggande. Han bor ute i skogen i Arvika =)
Vi hade det väldigt trevligt! Mycket god mat, umgänge och GODIS, usch va mycket godis det blev. 
Theo hade det väldigt roligt, farfar Thomas har nämligen en schäfer valp som heter Zorro, mycket busig liten sak och även om den är en valp så är den otroligt stor! Han var lite smårädd för honom i början men efter ungefär en dag så tyckte han att det var väldigt kul meed hunden och han skulle klappa, o följa med ut o gå osv... Tuff liten kille =)
Den andra höjdpunkten för Theo var nog när vi hade vart hemma hos Thomas syster o hälsat på, hon bor bara nån kilometer bort längs en grusväg. På vägen hem så tog daniel honom i knät o så fick han själv styra bilen hem. Ojojoj vad han var lycklig över detta, bara han inte får för sig att han ska göra det här i Uppsala =)

När vi kom hem blev vi så inspirerade av allt det mysiga vi hade haft så vi tog fram alla utemöbler och GRILLEN, visserligen är det en elgrill, men det funkar det med! Mycket smidigt! Så idag har jag ätit kebabspett med kryddade grönsaker, rostade nötter och mjukost till lunch!
Heeeelt galet gott!

Hinner inte skriva mer, måste greja lite inför imorgon! Anna kommer på fika efter lunch!
Sov gott mina glada vänner!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh sicken glad liten theo haha

2009-04-16 @ 00:10:13
URL: http://taii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0