Mums-mums och morfar

Har blivit lite dålig på o uppdatera, måste skärpa mig =)



Såhär såg Theo ut igår eftermiddag! Jag var i sovrummet och vek tvätt medans Theo tog sig in i kylskåpet och hittade en mums mums som var kvar från helgen. När jag efter en stund stod o tvättade händerna kom Theo in och ville tvätta sig han med. Då såg han ut såhär *ler* Armarna, benen, ansiktet och håret var helt täckt med vitt klet från mumsmumsen, vardagsrummet ska vi inte prata om... hela bordet och soffan var helt nerkletat, jag tog en lättnads suck av att han inte hade kletat ner Jonathan i alla fall =)
Så nu är kylskåpet inte heller säkert från denna lilla raket *ler moderligt*

Idag har vi haft en riktigt soft morgon, seg frukost lite film, och jag tittade på råmaterialet som kom i posten från tv 3, min förlossning, hela 2,5 timmas material, som o uppleva allt igen...utan smärtan....mycket känslor måste jag säga. Men jag måste säga att det var värt o ha 3 grabbar som filmade med under förlossningen för o få detta materialet, minne för livet.

Runt 15 tiden plingade det på dörren, det var morfar, då blev det lycka i stugan, mycket bus med pojkarna...morfar har jobbat mycket han med, så det blev lite mysbus....



Både Jonathan och morfar var väldigt trötta så...



Efter en stund låg de båda där och slumrade så sött!

Nu sitter jag o tittar på bilar med Theo, helt slut efter att ha dammsugit o grejat här!
Väntar in min älskade make med, han kommer nog inom en halvtimma eller så...Lycka!!

Imorrn ska vi stryka lite gardiner och fika hemma hos morfar och kanske åka lite motorcykel.

Have a beautiful evening vänner!


Kommentarer
Postat av: tanya

haha theeoo.. söt pojke =)

2009-04-22 @ 00:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0