Jonsson, Bergman och Mattsson

Idag har vi haft det riktigt mysigt! Förmiddagen spenderade vi hemma o tog det lungt o hade det trevligt. Efter lunch så åkte jag med mina grabbar och syrran till gränby! Där hittade jag ett par byxor...o fick ett par skor på köpet, som hittat =)
Sen avnjöt vi en trevlig fika på barista, Theo tyckte det var väldigt gott med smoothie!

Innan avfärd gick vi till br-leksaker där man fick tre små bilar för 50 spänn, då måste man ju slå till! O alla dessa stora bilar som stod på rad i hyllan, Theo flög nästan ur vagnen av extas...

Sen bar det av ner på stan där jag hämtade lite take out sushi. Så himmelskt gott, var länge sen jag åt det!

Nu sitter jag o tar det lite lungt, innan Mattsson o Bergman kommer. Vi ska avnjuta kvällens Let´s dance tillsammans! För Daniel har det riktigt trevligt han, han är på personalfest i Stockholm, Akalla! Inte alls avis =) Men det unnnar jag honom verkligen...

Nu måste jag gå till Jonathan!

Trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Lina

åh, låter mys!!

2009-03-27 @ 21:12:02
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0