Nu vill jag bli gaddad...


Snart ska kära bror samuel få gadda mig! 
Locking forward to it!

Kommentarer
Postat av: Hanna Gadd

Åh, modigt:-)

Ska du fortsätta på den?

Vad heter sonen??:-)

Kram

2009-03-09 @ 14:49:34
Postat av: Marie

Jag har ingen tatuering ännu, har hittat denna på nätet så min bror ska få tatuera den på mig! han har precis blivit tatuerare!!



ÖÖöööhhh, namnlös fortfarande! De e svårt detdär!

Kram

2009-03-09 @ 18:48:46
Postat av: Hanna Gadd

Ok, spännande. Va snygg iallafall.

Ok, svårt, inte lätt me namn, men kul:-) Jag skulle kunna skaffa 100 ungar bara för att ge roliga namn, men jag skulle ej orka me alla:-) Kram

2009-03-12 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0