Sent kvällsupptåg med brudarna

Måste bara skriva om det senaste som hände i mitt liv =)

Jag skulle åka iväg o storhandla med mina två äldre systrar. Så vi hoppade in i bilen o for iväg, varken jag eller Malin hade ätit något under dagen så vi stannade snabbt till i Mcdonalds driven o tog en cheeseburgare o en kyckling wrap! När vi skulle skriva på för betalningen så funkade inte pennan, o den glade mannen i luckan sa att vi får lämna ett blankt papper...

Efter 2 långa timmar på kvantum och väldigt mycket fattigare så bar det av hemåt igen, klockan var nu 21.30. Då ber Malin mig stanna till på Mcdonalds igen för att hon skulle köpa lite mer ordentlig mat till sig själv!

- Åh NEJ samma kille i luckan! Ja, ja! 
Vi beställer vid "telefonen" (eller vad det kallas) och får åka vidare till sista luckan!
Lite käckt säger jag: - Nu är det vi igen =)
Han svarar: - Ja det är ju väldigt bra mat här!

När vi sen ska skriva på så funkar pennan fortfarande inte och han svarar med o berätta att den funkar ungefär vid varannan kund =)

I samma andetag som han lämnar ut maten till oss så säger han:
- Vill ni komma en tredje gång så har ni en halv timma på er! Trevlig kväll!

O jag brister ut i skratt o gasar iväg! Ojojoj så roligt man kan ha en onsdagkväll =)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHAHAHHAHA...donken personalen kan va rätt roliga ibland:P

2009-03-25 @ 23:51:39
URL: http://kaate.blogg.se/
Postat av: Hanna Gadd

Haha, fy va kul! Ja, sånt där kan va pinsamt. Har en affär som jag dagligen går till nära jobbet, pinsamt:-) Kram

2009-03-26 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0