Hänt sen Valborg i bilder...

Sista April hade vi grillning med en liten del av familjen
hemma hos oss. O morfar bjöd Theo på en åktur!
Han hade solstrålar i ögonen när han satt där!


         
1 Maj var våran 5 åriga bröllopsdag. Visst har jag en snygg karl!!
Så vi fixade barnvakt och bokade bord på den grekiska restaurangen Tzatsiki
här i Uppsala. Helt underbart fantastiskt! Maten glömde jag 
fota, men till efterrätt tog Daniel lite glass och en irish coffee. 
Jag tog en sk chokladtårta men jag blev besviken. Den jag gör själv
är MYCKET godare.... Vill ni smaka på den så säg till =)


2 Maj var vi på tivoli och åkte karusell! 


Lite läskigt o åka själv...


7 Maj var vi med min kära syster på leklandet Nickis så 
Theo fick busa av sig. Efter 3 timmar stupade han av trötthet!


Mycket roliga tunnlar o springa i!


Den uppblåsta kanan är jätte rolig!


Och idag har vi vart med Lina och Rebecka och alla underbara barnen i lekparken. 
Alltså Theo, Jonathan, Julia, Agnes, Filip och nyfödde lilla Silas (bara 3 av dem på bilden)


Lite äpple i solen med fina Agnes...


...och Julia ville oxå vara med!


Det sammanfattar nog senaste tiden ganska så bra. Försöker fota det mesta som händer!


Kan inte hålla mig! Min man berättade precis nåt VÄLDIGT trevligt! Jobbrelaterat! Framtiden ser ljus ut!
Nu ska jag gå o pussa på min älskade make!

Sov gott och trevlig helg vänner!
Glöm inte att pussa o krama lite extra på era nära och kära!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Alla underbara barn i parken =)

2009-05-09 @ 20:13:25
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Marie

Visst är dem underbara!

2009-05-09 @ 20:33:36
Postat av: Tösen

Vad vad vad vad vaaaaad för nyhet. Säg säg säg sä sääääääg!!!

2009-05-09 @ 22:30:08
URL: http://tosenssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0