Skärpning!

Nu har jag vart väldigt dålig på o blogga några dar, men det har helt enkelt vart så att jag har prioriterat att umgås och mysa med min älskade familj.
Jag har suttit o surfat endel på blocket oxå, har vart ute efter en orbitrek, ni vet, en såndär som de har på tvshop =) Och efter mycket letande så har jag hittat en...



Var o hämtade den i Östermalm, Stockholm i Lördags. Mycket trevlig liten sak, men oj så jobbigt det är o stå på den! Så nog ska jag kunna få upp flåset lite, o kanske bränna bort lite fläsk med *ler*
Min plan är att hålla på 30 min om dan till en början och sen bara öka o öka allt eftersom att jag orkar mer o får bättre flås!
Lovar att jag ska hålla er uppdaterade på hur det går!
Theo tycker det är en rolig grej med, han kan ju köra sina bilar på den =)

Nu idag ska jag o Theo bara mysa. Ska se på en film o greja lite här hemma, vädret är ju inte så kul idag!

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Hanna gadd

Duktigt! Vill oxå ha en hemma. När jag e på gym använder jag typ bara såna orbitrekmaskiner:-)

2009-05-19 @ 11:04:39
Postat av: Marie

Jag förstår det! Är mycket glad över min!

2009-05-20 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0