Tack Tack Tack

Jag tackar så hjärtligt mycket för alla fina kommentarer! Känns gött o veta att det faktiskt är folk som läser den.
Till och med min kära mormor i norra Finland läser min blogg, så om inte för nåt så måste jag ju blogga för hennes skull! Så hon får veta vad som händer med barnbarnsbarnen!

Men nu kära vänner så har jag fått lite datastrul igen (så jag sitter hos syrran nu) så det kommer o vara lite dåligt med uppdatering tills den är fixad!

Men så fort datorn är fixad lovar jag att inte ta fler bloggstopp!!

Innan jag går måste jag skriva snabbt om vad jag gjorde igår.
Det är ju tivoli i stan nu. Så jag gick dit med systrarna och svåger, o efter en stund kom även Daniel. Vi åkte lite roliga åkturer, även om själva tivolit var ganska så dåligt så hade vi väldigt trevligt. När vi bestämde oss för att vi var ganska så nöjda så hade vi 2 åktursbiljeter kvar....så min kära syster Malin fick för sig att vi skulle åka Extreme Fly. Jag sa nej säker 4 ggr innan jag gav med mig, väl uppe i karusellen så ångrade jag mig. När man var som högst så lyfte man från sätet och sen på vägen ner så pressades man ner i sätet så det kändes som om att hela magen blev ommöblerad...(kanske inte jättebra när jag låg på förlossningen för 3 månader sen)
Jag mådde så dåligt när den väl stannade.Snurrig, illamående och allmänt skakis...NEVER AGAIN! Värsta jag har gjort i hela mitt liv! Usch o fy =(



Nu måste jag kila o göra lite pannkakor till mina pojkar
Hörs mer när datorn är lagad!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag verkligen älskar den där karrusellen!!! :D

Synd att du inte gillade, o hoppas att du inte mådde alltför dåligt efteråt...



kram

2009-05-04 @ 15:23:57
URL: http://knabbo.blogg.se/
Postat av: Marie

Jo usch jag mådde jättekrasst. På restaurangen efteråt så satt ajg och malin o höll varsit kallt glas vatten över pannan och ojade oss....o svåger småfnissade lite. Så NO MORE =)

2009-05-04 @ 22:21:54
Postat av: Lina

Åh vad du är modig, jag klarar verkligen inte att åka karuseller mår så illa. Nöjer mig med att spela på hjul och äta sockervadd =)



Nä, fy vad det är trist väder. Skulle bli fint på fredag. Kanske en sväng då?

2009-05-04 @ 22:42:15
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0