Måste bara...



Jag måste bara visa denna och dra storyn! Hittade den i förrådet för inte så länge sedan och drömde mig genst tillbaka några år på Eurotour!
Såhär var det va, jag köte denna i London tror jag det var, det var när det va så inne att ha mobilhållare! Så jag köpte denna och tyckte att det var så häftigt att den blinkade när det ringde...
Så när jag satte mig i bussen med alla andra sen så sa jag de att "ja då ser man ju när det ringer" Blonda jag tänkte inte efter före =) Och i denna skaran av folk i bussen minns jag att F. Lqvist skrattade något hejdlöst åt min blondhet =) Så nu när jag hittade denna fina lilla sko så tänkte jag genast på F =)

Synd att den inte blinkar längre =)

Kommentarer
Postat av: Malin

asg Det hade jag glömt! Åhh så roligt! Jag skrattade just så jag fes lite ^^

2010-04-10 @ 22:27:45
Postat av: Emilie

Å vilken läcker!!!

2010-04-12 @ 18:19:21
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0