Vänner

Jag tycker att det är lite tragiskt alltså! Jag har bott i Uppsala sen -86 och jag känner inte att jag har en enda riktig "vän", tjejkompis i denna stad, som jag bara kan ringa till och snicksnacka eller bara prata med när det känns lite tungt.
Har ju vart lite mycket av den varan på senare tid, mycket jag skulle behöva vädra. Men "vännerna" står ju inte direkt i kö!! Det är snarare så att man sitter och bläddrar igenom kontaklistan i telefonen och inser att det inte är någon som jag känner att jag har en sån relation till.
Kan sakna det riktigt ordentligt ibland, bara gå ut och fika med någon, eller bara prata i telefon en stund....

Kompisar har jag några stycken men demdär vännerna, som man har intill hjärtat, som vet allt om en och som man kan säga allt till... de fins inte!!

Det är du och jag Daniel!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Stackars du... Vi får ta en fika någon dag iaf, hoppas att det hjälper lite med syrran som sällskap. ;)

2010-04-12 @ 22:59:32
URL: http://melanieskmattsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Tråkigt att du känner så :(

2010-04-13 @ 22:50:34
URL: http://linaseto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0