Vårfix

Idag är jag hemma och vabbar med Jonathan (Theo är oxå hemma med oss) Han har under en längre period vart lös i magen, och då menar jag lös i magen. Jag har funderat på om det kanske kan vara att han inte tål laktos riktigt!? Någon som kan något om detta?? Verkligen inte kul när man får duscha hela barnet när man ska byta blöja =)

Nu pratar vi om nåt annat....våren är här!
Nu när man vaknar så blir man ju bara sugen på att ta kaffekoppen och sätta sig ute på uteplatsen, så fantastiskt med soluppgång och allt vi har här!

Så nu vill vi sätta fart o göra lite snyggt här så man verkligen känner att man kan njuta där ute.....

Så Daniel hittade denna häromdagen



En fantastisk paviljong, passar oss perfekt! Med våran gjutjärns ljusstake hängandes därinne....

Och så ska vi plantera om blomlådorna, nu ska vinterblommorna bort....
Känner mig inspirerad, så fort lönen kommer så =)

Passar på att lägga med denna vårbild!



Jonathan fick sitta på motorcykeln med morfar! Det gilla han!
Skulle gärna ta MC kort själv, men jag tror att Daniel har första tjing på det *ler*


Nu ska jag bädda lite sängar, för sen ska vi gå till lekparken! Theo vill verkligen ut!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0