Happy Valentine´s day






Älskar min underbara make, han gjorde i ordning mysig frukost idag och sen blev det kaffe och chokladpraliner. Nu har han åkt iväg för att göra i ordning min nya bil så att jag kan åka säkert i den!
Visst är det fantastiskt att jag fick tag i den bästa av dem alla =)

På eftermiddagen så ska vi in till stan och fixa håret på Theo och Daniel, syrran ska hjälpa oss!
Innan dess så kommer jag nog få stå ut med lite Rally här på viasat kanalerna =)

Ha en riktigt myspys dag! Kom ihåg att pussa och krama lite extra på alla du tycker om!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hate to break it to you.... Jag har den bästa! =)

2010-02-14 @ 13:35:18
URL: http://www.liljelyck.se
Postat av: Marie

Är inte du lite partisk =)

2010-02-14 @ 18:03:46
Postat av: Marie

Jag tror att du är lite partisk =)

2010-02-14 @ 18:24:44
Postat av: Marie

Blev lite galet där =)

2010-02-14 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0