Frågeställning - Utmaning

01. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Fick mitt andra barn

02. Höll du några av dina nyårslöften?
Nop, hade inga.

03. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Flera stycken

04. Dog någon som stod dig nära?

Nej.

05. Vilka länder besökte du?
Bara lilla Sverige

06. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

En snygg figur =)


07. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
12 januari (Jonathan föddes)

08. Vad var din största framgång 2009?

Blev en rikare mamma

09. Största misstaget?
Bra fråga

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nop.


11. Bästa köpet?

Min bil

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Release me med Agnes 

15. Var du gladare eller ledsnare förra året jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Egentid med min gubbe

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen.

19. Blev du kär?
Hela tiden, i Daniel!

20. Favoritprogram på TV?
2 och en halv män

21. Bästa boken du läste?
En liten mammabok

22. Största musikaliska upptäckten?
Finns fler

23. Var är frågan?
????? =)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Blommor av min son

25. Något du önskade dig men inte fick?
Frukost på sängen *blink*

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget speciellt!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil?
Just nu, tråkiga, luffsiga nedsmetade kläder (a life of a mother)

29. Vad fick dig att må bra?

Vänner, familjen och min älskade man

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Gerard Butler =)

31. Vem saknade du?

Mina finska vänner

32. Den bästa nya människan du träffade?
Ahh svår fråga

Jag utmanar dig som har några minuter över att svara på 32 frågor om 2009.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0