Ljusare tider!



Nu går vi mot ljusare tider. Det är 2010 och snön ligger så vacker på marken.
Man kan inte annat än att vilja vara ute hela tiden, och fotografera allt det fina!

Igår passade vi på att slänga ut julen från lägenheten, få bort allt det mörka och
ta in dem ljusa, fina, glittrande, vita gardinerna!
Så underbart, nu känns det verkligen som att allt bara kommer att bli bättre och bättre!
Nu har jag sån lust att köpa massa fin inredning och verkligen piffa här hemma. Ska ta
mig till stans second hand hand butiker nån dag, har fått lite inspiration från diverse
inredningsbloggar =)

Idag ska vi åka hem till mina föräldrar och fika tror jag. Sen mot eftemiddagen ska
jag göra fin söndagsmiddag!

En annan punkt som har stått på min todo lista ett tag är att rensa grabbarnas
leksaker och garderober, så vi får se om jag orkar med det idag!

Nu ska jag väcka min älskade make och fixa mysfrukost!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0