Trevligt samtal och annat



Häromdagen så fick jag ett mycket trevligt samtal. Det var datakillen på mitt jobb som ringde och frågade vad jag vill ha för dator när jag börjar jobba igen. Min första tanke var, OJ, så trevligt. Vi kom fram till att det blir en pc, annars är ju jag en mac nörd som helst av allt jobbar i mac, men vi får se hur det går. Jag kanske kan lära mig pc oxå =) Så länge jag hart alla program jag behöver så går det ju bra.
Kan ni tänka er, en egen arbetsstation igen, så mycket trevligare att jobba om man har en egen station. Tycker jag i alla fall, då kan man lägga upp sina små lappar, fixa och göra lite snyggt och kunna lämna sina grejer utan att nån annan kommer o rycker och drar i de......myyyys!

Liten extra kick för o komma tillbaka till jobbet!

Nu ska jag stryka på en bagarhatt, visar strax vad jag menar!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0