Gaddning idag!

Idag var min käre make på besök hos min bror tatueraren!
Det blev en fenixfågel... och oj så snygg den blev! Det gjorde du bra Samuel!!


Han är så fantastiskt duktig min älskade bror!
Impad av Daniel att han orkade sitta så länge!!


Theo tyckte det var spännande!



Som det ser ut nu! Blir en sittning till med fler skuggor och fler fjädrar!



Mycket trevlig tavla de hade hängandes vid dörren!


Jonathan fick en "tatuering" han med som han var väldigt stolt över!

Det kommer bli sååååå nice när allt är klart och läkt!

Precis när jag skulle börja blogga så hörde jag VÄRLDENS  oväsen utanför fönstret! Min granne fick ett vredes utbrott...en kille på hemmet mitt emot så blev fly förbannad på en av "vårdarna". Sparkade i staketet, slängde stolar, bord och allt han fick tag i. Sen lykte han bordet och började hacka den mot fönstret... när fönstret inte gick sönder så plockade han upp en sten och kastade, så det blev ett stort hål i rutan...
Sen smet han försiktigt in igen!

Nu är polisen här och håller på!

Mycket eventfull kväll måste jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0