Helgen som va....

Va helt underbar! Fredag kväll var Daniel ute med grabbarna från jobbet, de va på nån flådig restaurang på Östermalm. Så jag och systrarna hade en liten myskväll hemma hos mig... I had fun girls!

Lördag morgon insåg vi vilken värme som slog mot oss, så vi satte och i bilen och gasade iväg till Siggefora camping, där vi spenderade hela dagen i stort sett. Vi sola, bada, grilla, drak kaffe, bada lite mer och hade det underbart!

Söndag så jobbade jag, men det gick fort denna gång, mellan 10-16 blev det. Sen åkte jag hem snabbt och fixa mat till killarna och så åkte vi till Siggefora igen och tog oss ett kvällsdopp! Kan det bli mer underbart!

Lite bilder från dagen:

Jonathan satt länge i poolen. Sen va han med mig i sjön oxå!


Brorsan satt och skissa på nästa tatuering (han är tatuerare)

Fick lite försmak på semestern kände jag, men inte förren v30 får jag njuta till fullo. Så då får man ta dessa små helger och tokmysa med familjen! I Like!

Känner att jag hellre sjkule sitta i gräset och mysa nu, men jag har mycket jobb som måste göras!
Så sola lite åt mig idag med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0