Lite lätt kaos!

Just nu är det lite lätt kaos överallt! Därav har jag inte bloggat på ett tag!

Lite av vad som pågår:
I helgen som va så var min man i värmland och hämtade vår nya soffgrupp, en tresits soffa och två fåtöljer, han kom hem på lördag kväll kl 20.00 och till min överraskning så var vi tvugna att lämna tillbaka hyrbilen samma kväll, för den skulle hyras ut nästa dag. Så jag o Daniel satte oss i varsin bil och åkte till Akalla....och det regnade och det blåste och det var mörkt = Marie ser ingenting! =)
Jag har JÄTTEPROBLEM med mörkerseende, och det blir ännu värre när det regnar så jag fick ju köra som en gammal tant, fy så hemskt det var, och av och till så vattenplanade jag... USCH USCH USCH!
Daniel tog över ratten på vägen hem!

Sen har en hemsk hosta....från djävulen. Hostar sönder mig vissa dagar! Men nu har jag hittat min bästa kompis =) Cocillana =) Ganska starka grejer, och jag reagerar jättesnabbt på sånt så tar ungefär hälften av vad receptet säger....jag blir ju lullig! =) Men så skönt ändå och slippa den hemska hostan!

Håller även på med nedräkning nu! Söndag denna vecka är min sista arbetsdag, sen har jag 4 veckor semester, så jag märker att kroppen går ner i varv nu... är så trött!
Resultatet av detta är att vår lägenhet ser värre ut än någonsin, och doften sen.....huah mig =)
Så semestern är mycket välkommen =)


Ska jobba vidare nu! Kafferast strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0