Morgonmys och polisen =)


Måste lägg in denna mysbild på min lillkille Jonte, så här söt är han på morgonen när vi promenerar till bilen. Nappen i munnen, tuffa skor och favvokatten under armen! Idag har han även den nyinköpta dressen på sig, brorsan har en likadan!



Måste bekänna min stora tabbe oxå! I tisdags åkte jag dit för fortkörning! Kan ni tänka Er...jag! Jag körde 64 på 50 väg och fick en saftig bot på 2400 svenska riksdaler! Hade lite brottom och var väldigt stressad, som jag oftast är när jag är ute och kör... så jag får väl skylla mig själv! Men tråkigt är det. Ett sommaräventyr mindre i semesterplanerna då!!

Måste jobba vidare...

Pöss& Kram

(sola lite åt mig idag alla goa människor, jag som måste sitta inne i ett kontor idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0