Jobb Jobb Jobb

Nu har jag vart väldigt dålig på att skriva här. Har haft VÄLDIGT mycket på jobbet!
Men nu har det lugnat ner sig lite i alla fall!!

Det är mycket som är på G samtigt nu så jag vet inte riktigt hur jag ska få tid med allt!? Det är mycket på jobbet, mycket som vanligt med barn och tvätt från dagis och hushållet ska vi inte ens prata om i dagsläget! Det är så skitigt hemma så jag skäms själv!! Usch, men är det mycket så är det. I övriga fall så är jag ganska så pedantisk, men nu så är det KAOS!

Sen har jag bokat in lite brussminkningar med, men det är ju min stora passion, så det har jag prioriterat lite!!

Men nu ska jag ta tag i hemmet, barnen och maken ska få lite extra kärlek han med. Har jobbat så mycket båda två så jag har knappt hunnit se honom!

Nu har nog min 16-sidiga pdf exporterat klart.....

Skriver mer sen!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va duktig du är! Inte lätta att hinna med allt. Vet ang hemmet, samma här:-)

2010-06-07 @ 12:53:15
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0