Kronprinsessan & Daniel Westling



Idag får de varandra! Äntligen, efter alla dessa år tillsammans så får de äntligen varandra! De blir man och hustru, kronprinsessa och prins, det är stort, hon valde en man av folket!

Sitter i skrivandets stund och tittar på TV4 som rapporterar från Stockholm, med allt som händer där, fram tills vigseln hålls vid 15 snåret. Och ända fram till midnatt tror jag! Så länge ska inte jag titta, men spännande är det!

Själv ska jag bjuda på kungligt fika för familjen idag! Så ska vi titta på vigseln tillsammans!

Det är en stor dag för Sverige idag!

Kan tänka mig hur Vickan känner sig, hon kommer nog att sitta i smink, hos frisören, bli prydd med fantastiska smycken och en gudomlig klänning. Lite pirrigt måste det vara även för henne!
Och sen blir hon förd nedför altaret, av pappa kungen. Till sin Daniel!

Så fantastiskt! Kärleken råder idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0