Lite glest nu...

Som ni kanske har märkt så har det vart väldigt glest mellan inläggen här på sista tiden. Detta beror på att vi har vart bortresta, barnen har vart dåliga, o är fortfarande inte helt bra, sen har jag börjat jobba också, så jag har inte riktigt haft någon tid över till att blogga!

Men vi jobbar på och hoppas att bli friska så att krafterna ska komma tillbaka! Så förhoppningsvis kommer inläggen att komma lite oftare framöver...

Tack för att ni har sånt tålamod!

Bjuder på en liten rolig bild här på em/kvällskvisten medans jag sditter på jobbet och väntar på att gå på föräldra möte på Theos dagis!

.....bilden ville inte vara med!

Nu måste jag kila! Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbar du kvar på världen idag? Kram

2010-03-17 @ 01:05:48
URL: http://gripandegaddar.blogspot.com/
Postat av: Emilie

Men nu har vi väntat länge...

2010-03-26 @ 23:54:40
URL: http://www.liljelyck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0