Blicka tillbaka

De senaste dagarna har jag haft endel kontakt med gamla klasskompisar från gymnasiet! De har fått mig att tänka tillbaka till gymnasie åren. Jag gick på fyrisskolan i Uppsala. Där gick jag ett såkallat specialutformat dataprogram! Vi var 4 tjejer och typ 10 grabbar, eller nåt sånt =) Vi hade så fantastiskt roligt! Mina närmasta i klassen var Jenny och Zandra, de har jag fortfarande kontakt med.....det blev mycket killsnack och allmänt tjejsnack under de åren. Love u girls! Sen hade jag väldigt bra kontakt med Henrik och Håkan (som gick bort för nåt år sedan). Jag var nog den i klassen som hängde med alla tror jag!
Vore nåt att få vrida tillbaka klockan till 2002 och få gå en dag i gymnasiet! Bara för att få träffa alla igen! Så kul de vore!

Jenny var den tuffa bruden som ingen tjafsade med, hon hade skinn på näsan =)
Zandra var den tatuerade veganen som alltid hade svar på tal =)
Håkan (RIP) var satanisten som alltid ville mucka med mig =) Vänner emellan! =)
Henrik var den som alltid skulle flörta och busa =)
Erik och Anders var punkarna i klassen som var väldigt högljudda (vissa kallade dem för läderbögarna)
Björn var den blyga killen
Josef var poeten
Jonas var programmeraren som var lite nasty
Mattias var den otroligt vältränade simmaren. Såna mängder han åt och som han svettades =)
Per var gentlemannen i klassen, bjöd mig på kaffe MÅNGA gånger

Ja jag orkar inte dra alla här, men de vore såååå kul att få träffa alla igen! Så 2012 blir det återträff, om jag så måste fixa det själv =)

Love you all! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det vore ju så himla roligt att få åka tillbaka o vara i skolan en dag igen! :D tre underbart roliga år hade vi tillsammans, synd bara att man inte har mer kontakt än vad man har idag :(

Jag är helt på att försöka dra ihop oss o träffas igen!! :D

2010-05-11 @ 12:47:08
Postat av: Marie

Vi måste hitt på nå!!!!

2010-05-11 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0