Mammor se hit!

Servern ligger nere på kontoret! Så jag har lite svårt att få tag i mitt arbetsmaterial... Så jag smög mig in på livetsords hemsida och vips, så hade de lagt upp denna informationen...

Mammadagar

Vi inbjuder speciellt dig småbarnsmamma till ett vilsamt och inspirerande dygn på vår sköna församlingsgård. Du kommer att få undervisning, gemenskap, god mat, och förhoppningsvis en natts ostörd sömn. Vi möts också i samtalsgrupper med möjlighet till förbön.
Datum: 19-20 november
Pris: 995 kronor inkl. mat och husrum
(för Livets Ords församlingsmedlemmar 695 kr)
Sista anmälningsdag: Måndagen samma vecka som mammadagarna.

Länk till anmälningsformuläret!

Jag var där förra året! Och det var helt underbart! Missa det inte! Är du mamma och vill ha ett dygn av gemenskap, peppning, få sitta till bords med andra mammor vid vita dukar och levande ljus! Få sova själv, lugnt och stillsamt och få undervisning och tips och trix i mammarollen! ANMÄL DIG NU! Det ska jag göra!

Don´t miss out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0