Mammahelgen var guld!

Lite bilder från helgen som var!



När vi kom till Ribbingebäck så fick vi sätta os vid dukade bord, med vita dukar, kandelabrar och fantastiskt god mat!


Grekisk buffé


Så ljuvligt!

Sen hade vi en underbar samling inne i kapellet med Åsa Ekh!

Sen fick alla trötta mammor gå o sova...


Snötäckt väg i månskenet...


Sängen var ingen lyx lyx denna gång, men oh så gott jag fick sova!


Och få öppna draperierna och se detta vackra landskap!


Och sen gå in och äta uppdukad frukost...


Efter frukosten hade vi samling i kapellet med diverse undervisning, peppning och information om hur barnen funkar igentligen =)


Åsa är helt fantastiskt!

Sen klunde jag åka hem och känna mig redo för ett år till som en bra mamma! Fått undervisning, mssor av fika, nya bekantskaper och ny energi för mina barn och min make!!

Kan verkligen rekommendera mammadagarna för den trötta mamman som vill ha lite pepp!! Och bara få komma ifrån 24h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0