Söndagskvällar

Måste berätta för er hur mina söndagar ser ut.... närmare bestämt Söndags kvällarna!!

Det har blivit till lite av rutin och megamys!!

Klockan 21 är det nämligen BECK, och jag och min man är lite svag för dem!

Så vi fixar färdigt med alla kvälls rutiner, och så lägger vi oss i sängen och tittar på underbara BECK!



Att få krypa ner i sängen under det varma päls överkastet och mysa ner sig bredvid världens bästa make... kan det bli bättre??
Han har lite som rutin att borsta mitt hår med sina fingrar... terapi för mig. FANTASTISKT!

Och sen när filmen är slut få somna och lyssna på när hans hjärta slår! Finns INGET som slår det!!

(nu blev det lite privat, men det får ni ta)


Love you! PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0