Helgens gåvor!!

Som ni såg tidigare i bloggen så hade jag ett litet tjejmys i helgen som va. Tråkigt nog så fick jag ändra om lite i planerna... skriver mer om det senare...

Men såhär såg presentbordet ut!



En tuff blomma av Malin i en jättesnygg cementkruka, lite hårfärg...kanske ska slänga i den i helgen... och ett framtida presentkort på din sko!
Vackra blommor av min ÄLSKADE make (och en finskakurs som jag skrev tidigare)
Och en jättefin orkidee och ett tripptrapptrullfat av Lina och Becca... är de inte underbara! Tack tjejer... Och Malin...och Daniel....

Glömde nästan lilla ljushållaren av mamma, som man kan pynta efter årstid och humör =) Tack mamma!!

Vänner och familj att hålla hårt i!!

Puss & Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stort Tack Marie! Det var så mysigt att få komma och gratta dig! Kram

2010-10-22 @ 11:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0