Party eller inte party...det är frågan!



Hej alla glada brudar!

Nu ska jag slänga ut en liten fundering här...

Det är nämligen så att jag fyller år nästa vecka! 13 oktober närmare bestämt!
Och jag har de senaste åren bara suttit och ätit tårta med familjen, så i år så funderade jag på att kanske göra lite mer, även om jag inte fyller jämt eller så!
Min tanke var att köra lite öppet hus variant, men bara för brudar... lite tjejmingel alltså!!

Någon som har tips på trevliga saker man kan bjuda på, underhållning och så vidare? Tacksam för alla tips!!

Puss&Kram så länge

....blir nog fler inlägg om detta sen!!

Kommentarer
Postat av: taayaaaaaaaa

SMART IDE!!! jag tycker banne mig att du ska göra det :) det förtjänar du!!!



vad sejs om att ha någon liten välkomsbål av nå slag o lite små plock att tugga på, låna malins nya tv spel så man kan boxas mot varann osv...

bjuda på nå fruktbord eller något....



och om du vill ha det senare så bara ha lite ost och vin bord? skönt musik på o nå tema för kvällen?



finn ju massa roliga ideer :)

2010-10-05 @ 17:21:09
Postat av: Marie

Du e bäst Tanya! Tack!

Du är självklart bjuden!



Kommer en inbjudan på facebook!!

2010-10-06 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0