Världens bästa....


(bild lånad från Sofie)

Idag har jag spenderat eftermiddagen med underbara Sofie!

Jag skyndade mig hem från jobbet och hämtade henne, hon bor tillfälligt lååångt ute i skogen =)
Sen började vi vår fantastiska dejt med lunch på dragon palace, china mat och sushi, what more can you ask for!

Sen pallrade vi oss iväg ner på stan och tittade i affärer, jag presenterade henne för den fantastiska butiken New Yorker! Dit ska vi gå igen =)
Efter många vändor fram och tillbaka genom stan så hamnade vi tillslut hemma hos mig för fika, vi plockade med oss lillasyster Tanya på vägen... hon ville oxå fika =)

Efter lite kvällsmys så var både Tanya och Sofie tvugna att fara hem, Sofie bär sig hem till Norge imorgon igen....

Så nu sitter jag här i min ensamhet, hela huset sover och jag ser fram emot nästa gång Sofie kommer på besök!!

Godnatt alla kära läsare!!

Kommentarer
Postat av: luffi

funkar ni bra ihop? kram

2010-10-11 @ 22:17:18
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Marie

Oohhh ja!

2010-10-12 @ 13:11:06
Postat av: Laila♥

så fin kompis du har=)

2010-10-14 @ 22:44:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Marie

Visst är hon!!

2010-10-15 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0