Jag är tillbaka...

Vill be om ursäkt för bloggtorkan som varit nu ett tag. Jag har känt att bloggen får vänta, har vart mycket annat!!

Jag har haft en tid där det har vart mycket mothugg och många kämpiga bitar att ta tag i. Så jag har fått prioritera rätt saker!

Men denna paus har gett mig lite tid att tänka på mina prioriteringar i livet! Vilka jag umgås med, vilka vänner kan jag räkna med! Hur jag njuter av livet de timmarna på dygnet jag inte sover! Och jag har lyckats hitta mina guldklimpar!! Jag har hittat saker som jag blir lite extra lycklig över, och personer som verkligen är fantastiska.... vissa som jag inte har umgåtts med på länge!
Det är inte alltid de självklara sakerna i livet som gör en lycklig!!

Hitta dina guldklimpar! Man behöver dem!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0