Welcome 2011




Nu är vi inne i 1/1-11! Fantastiskt!

Vi hade en fantastisk nyårsafton. Började kvällen med fläskfilé och potatisgratäng, med vitlöksbrök... min favvo. Höll på o äta ihjäl mig =)

Toppade det med citronformage, ingen jättehitt, men det funka!

Sen hade vi det lite mysigt, barnen var helt slut så de somnade redan vid 19. Jag och maken halvsov en stund för att orka med kvällen.

Sen gick jag upp till syrran för att hjälpa henne med frukt och ostbord. Stannade typ 1h, sen gick jag ner för att fixa frukt och ost till mig och maken!
Vi satt och hade det mysigt en stund, såg en bra film och åt gott... men min käre make är väldigt sliten så han gick och la sig igen.

Så jag gick upp till syrran där det var fullt ös med folk och mys... Blev bjuden på riktigt röjparty nere på stan med Sofie, men jag fick hoppa det denna gång... var hemma igen vid typ 03!

Min fantastiske make var så snäll så jag fick sovmorgon idag, han kom och väkte mig vid 11, då var barnen bytta på, de hade ätit frukost och han hade fixat kaffe! WHAT A WONDERFUL WORLD! <3

Så nu ska jag börja städa och slänga ut julen, har tröttnat på den nu =)


NYÅRSLÖFTE:

Att komma i mina gamla SNYGGA jeans... så jag kan få min utlovade
gåva från min man (blink)


Ha en underbar första Januari!!



Pöss på dig Ben... Brorsan fyller 22 bast idag!! YEEHAA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag ska också komma i mina gamla jeans igen efter den här graviditeten!! det har jag bestämt! Dom har fått legat i garderoben o varit snygga o oanvända allt för länge nu! :)



Gott Nyrr År förresten :)

2011-01-01 @ 13:31:48
Postat av: Marie

Ska vi skaka hand på att vi grejar det då!!

2011-01-01 @ 22:41:13
Postat av: Jenny

Det tycker jag! :D

fast vet inte om jag kommer lyckas med det i år, men till början av nästa så :D massa zumba för min del haha

2011-01-02 @ 13:08:26
Postat av: Marie

Visst ja, din mage växer ju mer än vad den kommer o krympa i år ;-)

2011-01-03 @ 07:46:18
Postat av: Jenny

haha jaa den kommer ju å göra det :D

2011-01-03 @ 11:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0