Mera julbak =)


Mera julbak blev det!! Lusse bullarna blev kanon goda!
Sen passade jag på att spritza pepparkakorna lite.... så jag måste säga att jag är nöjd med dagen!

Men imorgon så måste jag ta det väldigt lungt, för jag har haft så otroligt kraftiga sammandragningar idag som har hållt i sig så jag kanske ska ta det lite lungt =) Vill ju inte föda nu!!

Pratade med min underbare make för en stund sen oxå! Då hade han och grabbarna vart runt i stan o haft skoj. De hade vart uppe i Gothia Towers o kollat på utsikten. Sen hade de vart på Liseberg o kollat på all julbelysning de hade där! (om man ändå hade fått vara med =)) Till sist tog de en promenad på avenyn innan de gick tillbaka till hotellet!

Så imorgon får jag se min älskade gubbe igen! Saknar honom redan!!

Nu ska jag dricka lite te och njuta av kvällen!

Sov gott vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0