Från höghus till radhus...

Nu har vi äntligen flyttat klart! Efter många veckors boende i flyttlådor så har vi nu äntligen våran fina 3:a. Helt fantastiskt underbart. Mysig o fin... och jättevarm. Vi har golvvärme, så vi går hela tiden o öppnar fönster o klär av oss till tunnare kläder. Theo springer oftast runt i bara blöjan...han är väldigt lycklig över det =)

Eftersom att den är på andra våningen så var det lite småjobbigt för de stackars pojkar som skulle flytta. Men de gjorde det bra...
Här är några roliga bilder från när de skulle bära upp den största hyllan!!

Hur ska vi lyckas med detta...


Daniel, Christoffer och pappa... eller?


Oj så tungt...


I övrigt så är den senaste nyheten att jag har blivit sjukskriven igen. Var hos läkaren i måndags och hon konstaterade att mina fogar inte alls mår bra. Hon beordrade mig att börja använda kryckor... så det har jag gjort. Lite småirriterande bara o hoppa runt på demdär...men de hjälper ju så!
Så nu ska jag vara hemma på heltid fram till 1 januari och nån gång där borde jag bli tvåbarnsmamma, så då är jag mammaledig i dryga året igen. 
Blir mycket hemmatid nu!!

Nu ska jag gå o klä på mig o piffa till mig lite. Ska äta lunch med mamma, pappa och syster!

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill komma o hälsa på ju :D

2008-11-05 @ 18:23:30
URL: http://taii.blogg.se/
Postat av: Lina

ojoj så ni fick ut hyllan helt. Det var duktigt. Går den in i hissen? Kram

2008-11-06 @ 09:02:05
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag antar att den går in i hissen eftersom att de kom med den så... Ni har en likadan va!?

2008-11-06 @ 11:11:20
Postat av: Lina

Jo vi har en likadan, det är massa jobb att skruva ner och sätta ihop den igen.

Visst ja, du är ju konslut. Får väl gå en kurs hos dig ;)

2008-11-06 @ 21:10:41
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0