Lycka är...

Att prova ett plagg i en butik i en storlek man har haft länge och plötsligt inse att man måste gå ner en storlek! Det är verkligen lycka!!
Jag har länge vart på jakt efter en snygg klassisk svart kavaj! Daniel bad mig köpa en sån, för nu till hösten och vintern kommer det bli en del tillställningar som jag kommer att få vara med på.... och då måste jag ju va lite snygg =)
Så jag har länge letat efter en klassisk kavaj i svart och inte hittat det, kollat i alla butiker jag vanligtvis går när jag shoppar, så idag när jag var på stan så fick jag för mig att gå in på DEA, och där handlar jag ALDRIG annars!! Och visst, där hänger det en jättesnygg kavaj, som passar som en smäck! Så jag slog till!!
Daniel godkände den med! Så ett par snygga jeans, snygga heels and I am set =)

Måste få skryta lite med min make nu när jag ändå håller på =)

Idag fick jag sovmorgon, sov lääääänge, och låg kvar i sängen läääääänge och bara drog mig lite. Sen sa Daniel att: -Jag tycker du ska ta en dag med egentid idag, och bara göra vad du vill, så tar jag barnen!

Och jag nappade direkt =) Så jag slängde mig i duschen, sminkade mig och åkte ner på stan, hann med några butiker innan de stängde. Min syster Melanie var med oxå. När vi shoppat klart gick vi till Dragon palace och åt buffé (går aldrig dit annars, Daniel äter inte kinamat) och jag åt så mycket gott. Sen gick vi vidare till Pitchers och bara satt en stund och småpratade!

När jag kom hem var barnen snälla, maken var på gott humör och sådär jättego som bara han kan vara!!

Slutsatsen av dagen är LYCKA!!

Morgondagen kommer att gå i samma tecken lite grann. Jag ska nämligen få äran att sitta hårmodell på en salong i stan. Och få håret färgat utan kostnad... kan inte klaga. Höstfrisyren ska kirras!!

Nu ska jag gå och mysa ner mig bredvid maken som redan sover!!

Puss&Kram på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0