Värmländs skönhet!!

Jag lovade bilder från semestern del 1... och det kommer här!
Massor av underbara naturbilder från underbara värmland! Och mycket annat!!



Självklart hamnar maken på förstaplats =) Han spenderade mycket tid
ute med hunden Zorro!


Kärlek bredvis sängen där vi låg!


Fint!


Hittade Maria Montazami tassels på sommarlagret! Varför köpte jag inte en =)


Vid åt lunch på vedugnen i Karlstad!


Och självklart besökte vi Volvo i Karlstad!


När vi åkte en sväng i byn fick Theo köra hem från grannen! Han tjöt av lycka!


Och Daniel hittade ett killer ljudsystem med Blueray spelare!
Riktigt nice o se på film nu!!


En av projekten på resan var att slipa ner vardagsrums bordet!
Ett ekbord med 20 år på nacken!!


Jonathan fick låna hörselskydd när de skulle testa bössan!


Svärfar skulle sälja en av sina jaktgevär! Så det blev en testsjutning ner
mot tjärnet! Fy sjutton så det lät!!


skulle haft en bättre kamera! En häst i regndimman!


Vackert!


Lovely!


Han blev lite dammig =)


Så vackert så man smälter!


En kväll... när barnen var nattade och vi hade haft vårt kvällsmys, fick
jag äntligen hoppa i badkaret! Runt 01.00...men det var det värt!


Var på fika hos Harald och Marianne! och barnen älskar deras trädgård!


Marianne hade den snyggaste orkidéen jag någonsin sett!


Barnen sprang och åt sig mätta på svart och röda vinbär, hallon och jordgubbar!


Nostalgi! Min mormor ha 4000 svarta buskar och 400 röda hemmma i Finland!


Älskar dessa, vill ha en sån som staket när jag får mig mitt hus!


Vackra värmland!


Theo rullade ner för den roliga backen, upp igen och rulla......


MMMmmmmmmmmm


Awsome!


Gamla och underbara hunden Ronja!


Kan man ha en sån fin trädgård??


Vackra, vackra, vackra värmland... och detta är bara en bråkdel av alla
bilder jag tog!


Den sista bilden måste jag bygga upp er lite inför!
Vi bestämde oss för att köpa en ny kökslampa... och det blev det! Jag älskar bling på lampor, eller pån det mesta igentligen! Och det var det på denna!
Måste vänja oss lite vid mängden av bling!

Älskar dig Daniel! You know what i like!!






Visst är den snygg!!

Nu ska jag fortsätta o ha myskväll med gubben! Älskar semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0