24 inlägg fram till jul

Jag snodde en rolig bloggadventskalender från Smäm. Det vill säga ett blogginlägg per dag med ett speciellt tema fram till julafton. Här är listan (lite modifierad) om någon vill haka på:

Dag 01 – Presentera mig själv (den missade jag)
Dag 02 – Min familj
Dag 03 – Illustration av en känd bloggare
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min favoritplats
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Ställ en fråga till mig
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Julig makeup
Dag 20 – Det här upprör mig
Dag 21 – Det här får mig att må bättre
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Favoritbloggar med beskrivning
Dag 24 – Mitt julkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0