Det kommer mera.....

Som sagt, vi har vart lite risiga här hemma. I lördags e.m så kom daniel hem med en kebabtallrik som vi skulle dela på, och allt var jättegott. Efter det så hade vi lite minikalas för Jonathan, med tårta och ballonger och allt...men

Det var nåt galet med kebaben, är min gissning i alla fall. För jag och Theo började spy, spydde några gånger under natten, så min gissning är att allt bara behövde komma upp. Men det är ju lika otrevligt för det!
Och min lilla skatt Jonathan spydde en gång han med, första gången han har fått tårta, så det blev nog lite mycket för lilla magen.

Så idag ska vi ta det väldigt lught här hemma och städa bort alla konstiga lukter!

Sen tänkte jag lägga upp lite trevliga bilder efter partyt så håll ut... det kommer mera!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0