Haft en mysdag!

Idag har jag och mina fantastiska små pojkar haft en riktig myspysdag!
Vi började dagen med att äta frukost och småmysa lite, passade på att
röja undan det värsta här hemma.
Sen kom kära mormor och morfar och hämtade oss vid 13 tiden, då åkte
vi med hem till dem.
Där har vi druckit kaffe, ätit makaronilåda och busat med de tre musketörerna
...Theo, Jonte och Adde!

Vid 18 tiden åkte vi hem, båda små trollen somnade i bilen så jag bara
kunde bära över dem till sängen.

Sen gjorde jag lite mys till min kära gubbe tills han kom hem cid typ 20 tiden.
Lite levande ljus och härligt doftande rökelse!

Nu sitter vi här med levande ljus och myser!

(Så jag ska återgå till det)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

MYYYS

2010-01-06 @ 10:46:54
URL: http://linaseto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0