Jonathan 1 år (igår)

Det har vart lite mycket nu så jag har inte riktigt hunnit me bloggen, men nu tänkte jag slänga in lite grejer som jag har gått och funderat på och saker saker som har hänt!

Min lilla (stora) pojke har fyllt 1 år! Det är knappt så att jag förstår det själv. Min lilla kille blir stor så fort!



Det är jobbigt att tänka att han inte är en bäbis längre, han kommer alltid att vara MIN bäbis men han är ju inte det igenligen, han börjar bli stora killen =(
Om jag tänker tillbaka så känns det inte alls länge sen som jag låg såhär



Och nu är det inte länge innan har tar sina första steg. Min älskade lilla gosse!
Så till helgen blir det nog lite minikalas för honom. Ni vet, äta tårta själv, kladda överallt och smälla ballonger!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänk att han blivit så stor! Overkligt! Lilla Jonte...

2010-01-14 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0